ПРИКЛАДИ РЕФЛЕКСІЙ

Модуль1. Рефлексія. Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: вдосконалити власний педагогічний досвід, цілеспрямовано навчатися на тренінгу, ресурси програми допоможуть мені підвищити професійний рівень. 

Модуль 2. Рефлексія Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: проекти надають широкі можливості для навчання. Вони залучають учнів до вирішення проблемних ситуацій та інших змістових завдань, будують зв’язки зі світом поза класною кімнатою та звертаються до питань реального життя учнів. В учнів, які співпрацюють у малих групах при виконанні дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії. Докладний та деталізований План вивчення теми допоможе організувати навчання учнів після завершення тренінгу. 

Модуль 3. Рефлексія У модулі 3 ми створили ключові, тематичні та основні питання, які будуть у проекті з обраної теми; опрацювали вправи для створення учнів у групи; ознайомилися із структурою, циклограмою та схемою навчального проекту; формою оцінювання основних запитань до навчального проекту; порівнювали навчальну та дослідницьку діяльність учнів; зробили висновки. 

Модуль 4. Рефлексія Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: вибрати форми та методи оцінювання, переглянути різні види оцінювання, оцінювання навчальних потреб учнів, планування роботи по вибраній темі. 

Модуль 5. Рефлексія Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: використання прикладу листа з проханням про дозвіл на використання ресурсу, критичне оцінювання сторінок Інтернету учнями середніх і старших класів, оформлення посилань на ресурси згідно вимог ВАК. 

Модуль 6. Рефлексія При роботі в цьому модулі я навчився створювати wiki - сторінку, редагувати та форматувати її, додавати статтю, зображення, створювати посилання на ресурси і т.д.

Модуль 7. Рефлексія Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, що планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає відповідей на основні запитання, демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями, зв’язків із реальним світом, життям учнів; відповідного та ефективного використання ІКТ. 

Модуль 8. Рефлексія Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме взаємооцінка учнів, обговорення учнівських пректів, проведення педради - залучення учнів до оцінювання власних проектів, проведення вхідного оцінювання на початку теми, залучення учнів до розуміння очікувань від власних проектів, використання спеціальних форм оцінювання учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий