МОДУЛЬ 6


М О Д У Л Ь 6

М О Д У Л Ь  6.

Хід виконання

1. Відкрийте раніше створений профіль виберіть Файл/Відкрити виберіть свій ZIP-архів та натисніть Open File (Открыть) (див. Рис. 4. Модуль 1).

2. Збережіть Веб-ресурси з безпеки в Інтернеті у папці Dodatkovi_materialy. Перегляньте їх. Заповніть Варіант 1. Усне обговорення (Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету).

3. Запишіть свої ідеї (Модуль 6. Вправа 2. Крок 2).

4. СТВОРЮЄМО ПЕРСОНАЛЬНУ WIKI-СТОРІНКУ.

А) Перейдіть на сайт http://wiki.iteach.com.ua/ та зареєструйтеся на ньому, натиснувши в лівому верхньому кутку Створити обліковий запис.

Заповніть усі необхідні поля та натисніть кнопку Створіть ваш обліковий запис.

Після успішної реєстрації натисніть у правому верхньому кутку на Налаштування.

Нижче знайдіть Підтвердіть адресу вашої електронної скриньки.

 

Далі натисніть кнопку .

На вашу електрону пошту прийде лист, відкрийте його і перейдіть за посиланням у ньому.

 

 

Після вдалого підтвердження зявиться вікно:

Б) Перейдіть за посиланням на сторінку шаблонів http://wiki.iteach.com.ua. Скопіюйте ось таку частину тексту  у буфер обміну (для цього виділіть необхідний текст, натисніть ПКМ та виберіть ).

Перейдіть на сторінку користувача (у кожного буде своє ім’я користувача).

Натисніть на кнопку . У поле нижче вставте скопійовану частину тексту (або натисніть комбінацію клавіш Ctrl+V). Натисніть внизу кнопку

В) Відредагуйте Персональну сторінку (для цього натисніть на [ред.])

 

5. Продумайте і запишіть щонайменше три запитання різних типів для свого опитувальника (Модуль 6. Вправа 2. Крок 3).

6. Створіть опитувальник у сервісі  https://docs.google.com/. Перевірте, як він працює, надавши декілька відповідей у ролі учнів.

Примітка. Якщо ви створюєте опитувальник у сервісі https://docs.google.com/, скористайтеся інструкцією з папки Спілкування: Документи Google: Знайомство та організація опитування. (Модуль 6. Вправа 3). Надішліть Інтернет-адресу опитувальника іншим учасникам та тренеру для того, щоб вони могли в ролі учнів взяти участь в опитуванні.

7. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий